محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

واما تولدت.....

1393/5/6 18:57
نویسنده : مامان بهاره
186 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند زدی و آسمان آبی شد

شبهای قشنگ مرداد مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد

پسرک مهربون و شیطون بلای مامان بهاره و بابا
پارسا،...2ساله شدنت مبارک

تنها چیزی که دارم دلم اونم هدیه میدمش به تو

یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید / با هر چی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد عزیزم ـ امروز قشنگ ترین روز زندگیمه تولدت مبارک

امسال تولدت خانواده هامون را برای افطاروشام دعوت کردم خیلی خوشحال بودی کلی رقصیدی همیشه خوش باشی عزیزم

محبتمحبتمحبت

تشویقتشویقتشویق

خوشمزهخوشمزهخوشمزه

تشویق

بفرمایید ژله

وقتی کادوها رو میبینی

کلاه تولد رو میذاری

مامان وبابا به همراه پارسا

مامان بزرگ علیرضا وباباش

مامان بزرگ وبابابزرگ علیرضا

وخانواده خودم

ازگذاشتن عکس بقیه معذورم گفتم شاید راضی نباشند

پسرم تولدت مبارک ایشالله 120 ساله شی ودرچنین روزی کنار نوه وبچه هات تولدت رو جشن بگیری وشمع های 120 سالگیت رو فوت کنی .

البته من چند روزی زودتر ازتاریخ تولدت جشن گرفتم .

پنجشنبه 2 مرداد و

البته تولدت 7مرداد

عزیزم تولدت مبارک

محبتترسوخوشمزهآرام

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان سمانه
8 مرداد 93 12:46
من لینکت کردم که زود زود بیام سر بزنم مزاحم شم نه واسه اینکه تو هم لینکم کنی ایشالا دوستای خوبی برا هم بشیم بهاره جونم
مامان بهاره
پاسخ
ایشالله منم دوست دارم با شما دوست بشم
مامان سمانه
8 مرداد 93 12:49
تولدت مبارک خاله جونم ایشالا دومادیت عکسا هم عالی بوووووووووووود
مامان بهاره
پاسخ
نظر لطفت عزیزم خدا پسرت برات نگهداره
مامان زکریا
11 مرداد 93 7:14
یه جیغ و دست و هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک آقا پارسا