محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

جشن تولد دو سالگی

1393/5/6 17:44
نویسنده : مامان بهاره
157 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد دو سالگی

تولدت مبارک عزیزم

بالاخره روز تولدت رسید.. به همین سادگی نازگلکم دو ساله شد ... البته برای من ساده نبود.... تو لحظه به لحظه این دو سال با بزرگ شدنت من جون گرفتم و از دیدنت لذت بردم.... خیلی دوست دارم متنهای قشنگ برات بنویسم مثل مامانای دیگه و شبا که کنارم خوابیدی کلی حرف می اد تو ذهنم ولی وقتی میخوام تایپ کنم همه از ذهنم می رن .... ولی خلاصه کلام اینه که من عاشقتم عاشقتم عاشقتم.. تو تمام دنیای منی... عزیز منی... نفس منی.... خوشگل منی....

عزیزکم جشن تولدت روکنار خانواده هامون برگزار کردیم ومثل همیش ماروشرمنده کردند. و امیدوارم تو هم وقتی بزرگ شدی و عکسات رو دیدی دوست داشته باشی ....

2سال گذشت نوزاد کوچک من حالا کودکی 2 ساله شده ...پر از احساسات زیبا ، پر از حرفهای با معنی وبی معنی ، پر از نگاهای سوال گونه ، پراز چراها؟؟؟؟، پر از حس آموختن ، پر از غرور ، پر از حس استقلال ، پر از شعرهای زیبا ، پر از واژهای دیوانه کننده ....

پارسای من وقتی با ناراحتی و بغض به چشمات نگاه میکنم  میای سراغم وبوسم میکنی انگار که تمام عشق دنیا رو یکجا توی قلب من گذاشتی ... چنان در آغوشت میگرم که تمام استخوناتو لمس میکنم و تو با تعجب به من نگاه می کنی و نمیفهمی  که منو به کجا می بری ! انقدر عاشقت هستم که اصلا خودمو فراموش کردم و هر چه می بینم و هر چه می شنوم یاد حرفای شیرین تراز قند تو می یفتم و با لبخندی زیبا طعم زیبای عشق رو دوباره زنده می کنم دوستت دارم دوستت دارم.

پارسای عزیزم،نفسم، پسر مهربون و باهوشم، قربون اون بوس کردنت  برم که همیشه توی خونه راه میری و میای سراغم،..تو لایق بهترینایی...2ساله شدنت مبارک عشقم....

 

پسندها (2)

نظرات (0)