محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

جاده سبز رویاها

بهار93

1393/1/11 1:58
نویسنده : مامان بهاره
248 بازدید
اشتراک گذاری

محمدپارسا جانم......

زيباترين تصويري كه در زندگانيم ديدم

نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود

زيباترين سخني كه شنيدم سكوت دوست داشتني تو بود

زيباترين احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود

زيباترين انتظار زندگيم حسرت ديدار تو بود

زيباترين لحظه زندگيم لحظه با تو بودن بود

زيباترين هديه عمرم محبت به تو بود

زيباترين تنهاييم گريه براي تو بود

زيباترين اعترافم عشق تو بود

6فروردین 93

مامان وبابا این چرخ رو برات عیدی گرفتند امیدوارم خوشت اومده باشه

وقتی میگیم چرخت بدیم به نی نی زودی میگی نه وگریه که نبریدش وناراحت میشی...

1

با آبی عشق پر کشیدن زیباست / در لحظه غم ، تو را سرودن زیباست
منظورم از این ترانه میدانی چیست ؟ / یعنی که همیشه با تو بودن زیباست . . .
**********************

2

اوج نیازم در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن روی ماهته . . .
**********************

3

คื،٪ื()٫ค٪ื،٬٬<>>؛:*
میدونی این یعنی چی !؟
یعنی به طور عجیبی دوست دارم

پارسا جونم در لباس عید

خیلی بهت میاد....

4

آرزوم بي تو محاله لحظه هام بي تو سواله
بي تو مقصد خيلي دوره راه عشقم بي عبوره
من نمي خوام تو خيالم بگمت عاشقت هستم
دوست دارم که راستي راستي حس کنم تو رو تو دستم

6

چه زيباست بخاطر تو زيستن وبراي تو ماندن وبه پاي تو سوختن وچه تلخ وغم انگيز است دور از تو بودن براي تو گريستن وبه عشق ودنياي تو نرسيدن ای كاش ميدانستي بدون تو وبه دور از دستهاي مهربانت زندگي چه ناشكيباست

7

دستانم تشنه ی دستان توست شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم با تو می مانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم زیرا می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

9

دوستت دارم اما نه به اندازه ي بارون ، چون يه روز بند مياد . دوستت دارم اما نه به اندازه ي برف ، چون يه روز آب مي شه . دوستت دارم اما نه به اندازه ي گل ، چون يه روز پژمرده مي شه . دوستت دارم به اندازه ي دنيا ، چون هيچ وقت تموم نمي شه

10

يادت هميشه سبز است در خلوت خيالم / خوبم به خوبي تو ، هرچند نپرسي حالم . . .
**********************

12

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

فرزند نازنینم باید این را بدانی، می توانی، راحت اسرار سعادت را در این دنیای فانی بدانی

 رمز خوشبختی نیست جز این، مهربانی، مهربانی، مهربانی

دوستت دارم دلبندم

 

13

 

13

 

14

چه خوشگل نشستی...عزیزم

15

عشق کنترلی...

16

مامان برات صندلی خریده بشینی روش ...تلویزیون نگاه کنی.. نام نام بخوری...

17

به چی فکر میکنی...

18

لباست بهت میاد مامانی

قربون نگاه کردنت...

19

 

پسرم 20ماهگیت تموم شد ووارد 21ماهگی شدی ...هرروز داری قد میکشی وبزرگتر میشی..وچقدر زود زمان میگذره ..خیلی دلم میخواد همین قدی بمونی وبزرگ نشی..ولی جز محالات ..هرچی تو بزرگ میشی من دلم برای روزهای گذشته تنگ میشه ...خدایا ازت میخوام همیشه مراقب پسرم باشی وهیچ وقت تنهاش نذاری...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)