محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

ورود به 11ماهگی پارسا

1392/4/11 0:56
نویسنده : مامان بهاره
212 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ورود به ١١ماهگیت مبارک...

این عکس یاداور١٠ماه پیش من که نوزادم رو برای اولین بار دراغوش گرفتم وهیچ وقت اون لحظه قشنگ رو ازیاد نمی برم.....

واکنون به یاری خدا١٠ ماه ازاون لحظه گذشته وپارسا کوچولو داره ١٠ ماهگی روبه پایان می بره ووارده ١١ماهگی میشه خدایا چه زود گذشتنداین روزها

حالا پارسای ما بابای میکنه برای خودش این ورو اون ور میره هرجامیرم دنبالم میاد ازاشپزخونه بگیر تااتاق خوابا

حتی وقتی دردستشویی وحمام  بازمیشه زودمیاد ومیخوادبره تو ومن درمیبندم واون گریه میکنه...درکشووکابینت اشپزخونه روباز میکنه وامروز(پنجشنبه ٩خرداد)کشوی اشپزخونه روکشید بیرون وهرچی داشت ریخت بیرون ......توجمع یا مهمونی بغل هرکی باشی من که ببینی میای سمتم وخودت میرسونی به من ومیخوای بیای بغلم....وای من عاشق این کاراتم....میونت با خاله مهسا خیلی خوبه وقتی میبینیش میخوای بغلت کنه وهمش بهش میخندی ...بابات که میبینی کلی ذوق میکنی ومیری پیشش ومیخوای بغلت کنه....ومن کیف میکنم به این همه احساسات پاک وصادقانه

دیروز رفتیم خونه یکی ازدوستان خانوادگیمون خانم ساروقی وایشون برای عروسش که بعداز٦-٧سال حامله شدند یه مولودی گرفته بودند .وبیا ماهم برای زهرا جون دعاکنیم که این ماها براش خوب بگذره وصحیح وسالم نی نیش بدنیا بیاد...راستی نی نیش پسره..

بیا باهم دعاکنیم برای همه کسانی که نی نی ندارند ودلشون میخواد نی نی داربشند تااونا هم صاحب نی نی بشند وبه یاری خدا بتونند حس قشنگ مادربودن روازنزدیک تجربه کنند...الهی امین

يكبار خواب ديدن تو... به تمام عمر مي‌ارزد پس نگو... نگو که روياي دور از دسترس، خوش نيست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولي دل دريايست... تاب و توانش بيش از اينهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد

تو را هيچگاه نمي توانم از زندگي ام پاک کنم چون تو پاک هستي مي توانم تو را خط خطي کنم که آن وقت در زندان خط هايم براي هميشه ماندگار ميشوي و وقتي که نيستي بي رنگي روزهايم را با مداد رنگي هاي يادت رنگ مي زنم

پارسای عزیزم

براي عشق تمنا كن ولي خار نشو. براي عشق قبول كن ولي غرورتت را از دست نده . براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو. براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه. براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن . براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير . براي عشق وصال كن ولي فرار نكن . براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن . براي عشق بمير ولي كسي رو نكش . براي عشق خودت باش ولي خوب باش

 اونکه تورو دوست داره وعاشقته مامان بهاره ست

٨خرداد ١٠ ماه ویه روزگی

1

2

زبون درازی....وای وای وای

3

عاشق کنترل تلویزیونی...

4

گریه نکن.......عزیز دلم

5

چه ناز خوابیده........اخه یه جاهم نمی خوابی همش میری این ور واون ور تکون میخوری  وقتی پتو رو میکشم روت بالگد پتو رو میندازی اون طرف....کلا با پتو مخالفی....

6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)