محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

9ماهگیت مبارکه

1392/2/27 0:10
نویسنده : مامان بهاره
241 بازدید
اشتراک گذاری

9ماهگیت مبارک 

 

9ماهه که مادرت شدم  !

 

                                     9ماهه هرشب به تونگاه کردم وچشمام  روبستم.

 

                                    9ماهه به محض بیدارشدنم توبودی جلوی

 

                                                           چشمام .             

 

                                              9ماهه شدم تو وکمتربهاره !  

 

                                             9 ماهه که عاشقی کردم با تو .

 

                                              9ماهه بوسیدمت . بوییدمت.دیدمت !

 

                                                       مدهوش توشدم.

 

                                   ممنون بابت این 9ماه هدیه ی بی نظیر.9ماهه ی

 

                                                           شیرینم

 

                                                 دوستت دارم تا ته دنیا

 

                                                     9ماهگیت مبارک


 

9 ماهه شدی مامانی فدات بشم وروجک من .. به قرآن عاشقتم .. عااااااشق .. میفهمی ؟! حالیته ؟! حالیته پاره ی تن یعنی چی؟ حالیته عشق مادرانه یعنی چی؟ حالیته ؟ میمیرم برات .. حالیته؟! آخ که هر چی ببوسمت و فشارت بدم و جیغ بکشم دلم آروم نمیگیره .. عاشقتم وقتی تو بغلم، موقع شیر خوردن یا خوابیدن ، هی انگشتات رو میکنی تو دهنم یا لب و بینیم رو محکم میکشی و کلا صورتم رو سرویس میکنی .. عاشق انگشتای کوچولوتم .. هر چی ببوسمشون سیر نمیشم .. عاشق چشمای گردتم .. وقتی با محبت یا با شیطنت بهم نگاه میکنی میخوام به دنیا ایست بدم .. دنیا وایسا میخوام محو چشمای پسر کوچولوم بشم .. دنیا وایسا میخوام تو آغوش کوچولوی پسرم غرق بشم .. عجیبه که وقتی تو بغلم آروم میگیری ، آرامشی رو تجربه میکنم که تو عمرم حسش نکردم ..

خیلی باهوش تر شدی و توجه و فهمت از اطراف خیلی بیشتر شده .

صداتو کلفت میکنی و بلند داد میزنی ! انگار اعصابت خورد میشه که نمیتونی حرف بزنی و منظورت رو برسونی! وقتی داد میزنی دستم رو با ریتم میزنم به دهنت . خیلی خوشت میاد و بازم داد میزنی ! ساکتم که باشی و بزنم رو دهنت شروع میکنی به داد زدن ! دستم رو  که بکشم با دهن باز خودتو میکشی سمت دستم که بازم این کار رو برات بکنم !

* اگه در حال ور رفتن با چیزی باشی و اون چیز رو ازت بگیریم یا جیغ میکشی یا گریه میکنی ! یه کم لوس شدی !

 

 

هنوز از دندان خان خبری نشده و مثل پیرمردا میخندی !!

 

امروز 20فروردینه و13روزه وارد 9 ماهگي شدي ، خيلي شيطون شدي داري سينه خيز مي ري اولين باري كه سينه خيز رفتي و اسباب بازيتو ورداشتي، خيلي ذوق كردي منو و بابات هم خوشحال شديم .  مامان فدات بشه خيلي دوستت دارم

ازاون زمانی که وارد 9ماهگی شدی بدون کمک میشینی.

عاشق کنترل تلویزیون وگوشی تلفن هستی برای خودت شماره میگیری من کلی می خندم.

 دیگه خیلی شیطون و خطرناک شدی نمیشه تنهات گذاشت همش میخوایی بری همه چیزو بهم بریزی .  بعضی وقتها هم میزارمت تو روروئک که به کارهام برسم مثل فرفره میدویی اینور و اونور.

محمدپارسا

من یا باباش که می بینه ازذوقش کلی دست وپا میزنه وخوشحالی میکنه وخودشو میندازه توبغلمون.هروقت باباش ازسرکارمیاد ودررو بازمیکنه دنبال صدا میگرده وبی درنگ خنده هایی شیرین تحویل باباش میده وکلی ذوق میکنه.

به تعداد دفعاتی که ازجلوش رد میشیم دستاشو باز میکنه وفکر میکنه که میخوایم بغلش کنیم البته پیروزم میشه چون دلمون نمیاد بغلش نکنیم.

دوست نداره ازجلوی چشاش حتی یک لحظه دوربشم(از6ماهگی)

کف پاهاش که میبوسم خیلی خوشش میاد ومی خنده

همه غذاهاش دوست داره وبا میل می خوره

وقتی میخوابه باید سکوت مطلق حکم فرما باشه وگرنه بیدارمیشه(با صدای زنگ در.تلفن و......)

ازچیزای صدادارخوشت میاد وکلی ذوق میکنی.

خیلی خوشحالی!!!

m

حس میکنم نگاهت یه جوری مثل خودم......

m

حالت چهاردست وپا

m

عقب عقب رفتی رسیدی زیرمبل ....

 m

فقط سرت پیداست

m

عاشقانه دوستت دارم.........

m

خدا نگهدارت باشه پسرم...................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)