محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

صحبت پارسا

1393/6/23 18:15
نویسنده : مامان بهاره
231 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدن خیلی کلمات رو تکرار میکنی دقیقا بعد ازتولد 2سالگیمحبتمحبت

برنامه خندوانه رو خیلی دوست داری وقتی اقای جوان میگه حالتون چطوره تو میگی عالی واون میگه خیلی وتو میگی خیلی

وصبحا که ازخواب بیدار میشی میگی مامان اقا ودست میزنی وتلویزیون رو نشون میدی منظورت برنامه اقای جوان هست

به من میگی مامان اب بده بهت اب میدم بعد لیوان میاری میگی مامان اب بده نه یعنی دیگه اب نمیخوامخنده

ماست الو سیب موبایل اناناس توپ بازی و....خیلی کلمات دیگه که من حضور ذهن ندارم.

میگم غذا چی میخوری میگی مخ یعنی مرغمحبت

میری سیب زمینی رو میاری میگی مامان نیم نیم آرام

به من میگی باده یعنی بهارهخندونکمحبت

میای به من میگی مامان پارک پله بالا  بریم پارک منظورت سرسره ست.خوشمزه

محبتچشمکخندونکمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زکریا
24 شهریور 93 19:43
سلام عزیزم ما خیلی وقته به شما سر می زنیم ممنون که افتخار دادید و لینک نمودید من مرده ی حرف زدن بچه هام چه بامزه گفته پله بالا... خدا حفظش کنه الهی
مامان سمانه
24 شهریور 93 21:08
خاله قربونت بشه چه بانمک کلی خندیدم بچت افعال معکوسم بلده ها مامان باده ببخشید بهاره جون