محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

بدون عنوان

1393/6/11 17:38
نویسنده : مامان بهاره
167 بازدید
اشتراک گذاری

 شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم

اما کسی هستم که

تنها تورا دوست دارم.محبتمحبت

خورشید بتابد یا نتابد.ماه باشد یا نباشد.شب وروز من یکی شده.فرقی ندارد برایم همه چیز رویا شده.عشق تو برایم ارزو شده به ارزو ورویا کارندارم حقیقت این است که دوستت دارم.

منتظر هستی که دایی بیاد بریم دماوند

شمال سفر 2روزه

ازمن نپرس چقدر دوستت دارم

اینجا درقلب من حدومرزی برای حضورتو نیست

بی چشم میتوان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز

همه ی عالم چشم من ولی تو نفس من

توهمان ماه درخشنده شبهای دلم میباشی

گرتو باشی هدف زیستنم تکمیل است.

شادیهایم هدیه به تو اندک بودنش را خرده مگیر تمام سهمم ازروزگار است.

پسندها (1)

نظرات (3)

فاطمه & فائزه
11 شهریور 93 19:46
سلام ناااااااازی خداحفظش کنه به وب داداشی ما امین جون سربزنید خوشحال میشیم اگه با تبادل لینک موافقید بگید نظر فراموش نشه لطفا
مامان زکریا
24 شهریور 93 19:47
چه عکسهای قشنگی همیشه در کنار هم شاد باشید البته یه چیزی بگم : مادر و پسر خیلی شبیه هم هستید هااااااااااا
مامان سمانه
24 شهریور 93 21:04
چه عکسای خوشگلی مادرو پسر دوتایی انداختند به به چه مانتوی خوشجلی ایشالا همیشه خوشبخت باشی عزیزم اسمم سمانه هست نه سمیه بهاره خانوم