محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

چه حس خوبیه.....

1393/5/8 1:14
نویسنده : مامان بهاره
153 بازدید
اشتراک گذاری

 پارسا سوار سه چرخش شد و با باباعلی رفتن بیرون و من از پشت پنجره نگاهشون میکنم .چقدر لذت بخشه زندگی با تو پسرم از دیدن ذوق کردنهات از رابطه خوب پدر و پسری از دیدن قد کشیدنهات و بلند خندیدنهات از خوشبختی لبریزم .الانم خیلی احساس خوبی بهم دست داد که از پشت پنجره خنده هاو نگاه قشنگتو دیدم اومدم برات بنویسم که بهترین احساس دنیا رو دارم.و با وجود تو و بابا من خیلی خوشبختم .از هر دوتون ممنونم مردان زندگیم.

الان 2روزی هست که رابطتت با بابا علی خیلی خیلی صمیمی شده وهمش دوست داری باهاش بازی کنی بی دلیل میری سراغش وهمش میخوای سربه سرش بذاری تا میخواد بره بیرون زودترازبابا جلوی دری واگرنبره دیگه هیچی

وامروز بابا ازدستت ناراحت شد وتو داشتی جوری نگاش میکردی که انگارمیخواد گریت بگیره ولی گفتم برو بابارو بوس کن وتو نگاش کردی ومن دستت گرفتم وبردمت جلو وگفتم بوسش کن وتو بابا رو بوس کردی وبابا بابوسه تو عشق کرد ودوباره پدروپسر ادامه دادین .....................

می خواهم از تو بنویسم برای تو که در تمام لحظاتم وجود داری ...

خنده هایم برای توست با تو بودن مرا شاد می کند ...

و بی تو بودن مرا گریان ...

تو با من هستی در حالی که در کنارم نیستی ...

تو با منی چون در قلب منی ، قلبم را با دنیا عوض نمی کنم ...

چون تو در آنی و من تنها تو را دوست دارم ...

می خواهم "عشــــق" بماند و لبخندی که هدیه لبهایِ تـــــوست...
می خواهم "من" باشم و "تو" باشی و
زنـــــــــــدگیـــــــــــــــــ....
زیبایی سرشار از انعکاسِ مــــا...
می خواهم عاشــــــــــقت باشم...
می خواهم عشــــــــــــق بماند...

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان زکریا
11 مرداد 93 7:11
سلام عزیزم من واقعا خوشحالم که من و زکریا یه دوست دیگه توی دنیای مجازی پیدا کردیم و مخصوصا اینکه پارسای گلم با زکریاجون متولد یک روز هستن
مامان سميه
12 مرداد 93 18:17
هزار ماشاله به پارسا جونم ناز پسری خاله جون مرسی مامانی که به ما سر زدین
زهرا و زکریا
23 مرداد 93 9:49
دنیا همیشه به کامتان و زندگی تان سرشار از عشق و محبت باد
زهرا و زکریا
4 شهریور 93 9:03
______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@