محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

جاده سبز رویاها

دعا

1393/4/22 17:56
نویسنده : مامان بهاره
178 بازدید
اشتراک گذاری

تو این ماه خوب خدا بیایید همدیگه رو دعا کنیم باشه؟؟؟

بخصوص برا اوناییکه بچه دار نمیشند و مهمتر از همه فرج امام زمان

یادتون نره دعا رو قول دادیدا

یادتونه؟؟؟بچه که بودیم همش دلمون میخواست بیاییم سر سفره سحری با مامان بابامون سحری بخوریم؟؟

رادیو هم دعای سحر میخوند؟؟به چه روزایی بود......

بعضی وقتام بیدار میشدیم میدیدیم بیدارمون نکردند...

یاد روزه های کله گنجیشکی بخیر....

خیلی روزای خوبی بود بخدا خیلی....

کاش برمیگشت باز

اره پارسا جون دوره ما این جوری بود...

فقط دردودل با خدای خودم................

اى کاش خدا از تو بگیرد
هر آنچه که خدا را از تو مى گیرد.
خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی فکر میکنم وظیفه ات هست که همه چیز رو بهم بدی و یه جورایی همیشه ازت طلبکارم…
خدایا منو ببخش اگه بابت اون چیزهایی که بهم ندادی اون جور که باید شکرت رو به جا نمی آرم…
خدایا منو ببخش که همیشه تو ناخوشی ها یادم می افته که یه خدایی هم دارم…
خدایا منو ببخش که همیشه تو نمازم همه جا هستم الا در نماز…
خدایا منو ببخش یه وقتایی به خاطر نماز هیچ و پوچ و بی روحی که می خونم فکر میکنم لایق بهترین ها هستم.
خدایا منو ببخش که همیشه برای همه چیز و همه کس به اندازه ی کافی وقت دارم؛ جز برای نماز خوندن و با تو بودن…
خدایا منو ببخش که ساعتهای متوالی رو با دیگران می گذرونم ولی موقع نماز خوندن از همه ی مستحبات فاکتور میگیرم…
خدایا منو ببخش که بهت اعتراض میکنم وقتایی که دستم رو با مهربانی می گیری و از پرتگاه نجاتم میدی…
خدایا منو ببخش اگه همیشه به فکر رضای همه ی هیچ ها هستم؛ ولی به فکر رضای تو که همه هستی نیستم…
خدایا منو ببخش که فکر کردن به هیچ ها ، غبار بر دلم نشانده تا نتوانم تو را بشناسم…
خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی تورو دشمن خودم میدونم و همه ی هیچ ها رو دوست خودم…
خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی یادم میره که تو خدایی و من بنده ات…

واما پارسا جونم  اینا جملات رو می نویسم برای تو ..............که بعدا خوندی به قلبت بسپاری وبه ذهنت
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند. عشق بورز به آنها که دلت را شکستند. دعا کن برای آنها که نفرینت کردند. درخت باش برغم ِ تبرها، بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست
اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است .
١- از کسی بدت نیاید هر چند در حق تو اشتباه کرده
٢- نگران نباش هر چند که ناراحتی هایت به اوج رسیده باشد
٣- هر چند که به مقام بالا رسیدی ساده زندگی کن
٤- هر چند که بلاها فراوان شد ولی انتظار خیر داشته باش
٥- دست به خیر داشته باش حتی اگر خود در تنگنایی
٦- اگر قلبی پر از خون داری باز هم لبخند بزن
٧- برادر مسلمانت را از دعای خیرت به سبب غیابش محروم نکن

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)