محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

دل تنگی...

1393/2/22 0:24
نویسنده : مامان بهاره
175 بازدید
اشتراک گذاری

اخ چقدردلم برای مامانم وبابام تنگ شده اخه رفتند حج عمره هرروز که از خواب بیدار میشدم قبل از صبحونه خوردن به مامانم زنگ میزدم الان چندروزه دیگه نیست که بهش زنگ بزنم خدایا مراقب مامانم وبابام باش برام حفظشون کن.

 

پدرومادر 2تا ازبهترین نعمت های خدا هستند که ارزومیکنم که همه پدرومادرها بالاسر بچه هاشون باشند پدر ومادر من هم سایه شون همیشه بالاسر من باشه یه تکیه گاه مطمئن برام خیلی خیلی برام عزیزند......دوستتون دارم مامان وبابای گلم

وقتی رفتیم فرودگاه برای بدرقه یاد اون روز خودمون افتادم که رفتیم فرودگاه بار بستیم برای سفر حج دلم باهاشون رفت خدا جونم دوباره قسمت کن بریم ..........

می بوسم ازاینجا مامانم وبابام...

تنها جایی بود که ارامش واقعی رو پیدا کردم خدایا قسمت کن بیایم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تبادل لينک
9 تیر 93 20:42
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----