محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

جاده سبز رویاها

روز مادر مبارک

1393/2/4 0:33
نویسنده : مامان بهاره
264 بازدید
اشتراک گذاری

ruze madar www yasgroup ir 84 Happy Mothers Day

مادریودن قشنگ ترین وزیباترین احساس که نمیشه با هیچ چیز تو دنیا عوضش کرد وقتی زنی مادر میشه عاشق شدن وایثار رو میفهمه ومیدونه باید برای یکی از خودش بگذره وحتی جونشم فدا کنه ..پسرم اینو یدون که مامان همیشه وتوی هر لحظه از عمرش دوستت داره وعاشقانه میپرستتت وزیباترین هدیه ی تو به من سلامتی وشادابی تو پسر عزیزمه اینو بدون که دعای پر از خیر وبرکت وروزی وشادکامی من برای تو همواره خواهد بود وهمیشه دوستت خواهم داشت وعاشقانه جونمو فدات میکنم ای همه ی هستی من

خوشحالم یک بار دیگر مادربودن برایم معنا پبدا کرد.

این دسته گل تقدیم همه مادران ایران زمین به خصوص مادر خودم مامان جونم روزت مبارک...

ruze madar www yasgroup ir 55 Happy Mothers Day

اینم عکس ازمن وبابایی وپارساجونم

1

2

3

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)