محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

ورود به 16ماهگی

1392/10/24 16:29
نویسنده : مامان بهاره
184 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به پارسای عزیزترازجانم ...........ورود به 16 ماهگیت مبارک...

16ماه ازسنت گذشت مثل باد....چی بگم ازشیطونیات ..ازسرک کشیدنات به هر جایی..توی کابینت ..توی کشوها...پات بلند میکنی .میخوای ازروی میز چیزی رو برداری..موهات وگوش ودماغ ودهنت وپاهات ودستات رو شناختی ...صدای هاپو رو درمیاری ومیگی هاپ صدای کلاغ میگی ار کلمات مامان بابا نی نی اب عمه دادایی انار دد ام ام (به به)رومیگی..همه رو میشناسی وقتی میگیم فلانی رو نشون بده با دستت نشون میدی ..میگم این کیه میگه بابا..میگم اون کیه میگی بابا...صدای امبولانس رو در میاری...

میای سراغم ومیگی مامان...من کلی کیف میکنم...صدای زنگ درخونه که در میاد میگی بابا..خلاصه سرمون گرم کردی...

دنیای قشنگی داری ...خوشحالم توی این دنیای قشنگت سهمی دارم...ازجنس مادر دوست دارم برات مادری کنم  گاهی خسته میشم اما با یه نگاهت یه خندت خستگی فراموش میشه...

تا میتونی بچگی کن کیف کن منم کنارت لذت میبرم...

نگاهت میکنم ...مراقبتت میکنم..البته این خداست که اول مراقبته  اخه خدا همیشه مراقب بچه هاست.

خیلی دوست دارم همین قدی بمونی ولی غیر ممکن..

١٦ماهگی درحال انارخوردن

1

روی پله ها درمنزل قبلی

2

تاسوعای ٩٢

3

شهریور ٩٢حرم امام رضا

4

مامان داشت نماز میخوند که توهم سجده کردی ومثل مامان درحال نماز خواندنی قبول باشه.

5

حیاط حرم

6

 

7

وابنم مامان وقتی کوچک بود

8

ومطهره دختر عموت که ١٣مهر پا به این دنیا گذاشتند.٣ماهگی

910

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
24 دی 92 16:48
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید