محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

روزپدرمبارک

1392/3/4 15:32
نویسنده : مامان بهاره
265 بازدید
اشتراک گذاری

 

راحت نوشتیم بابانان داد.بی انکه بدانیم بابا برای نان همه جوانییش راداد

روز پدر

علیرضای عزیزم,

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده و آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم . روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم

بابا جونم,

پدرم ، تاج سرم ، تو اعتبار منی ، تو تکیه گاه منی
بدون تو و محبت های بی پایان تو هیچم
امیدوارم بتونم فرزند خوبی برای شما باشم
بهترین پدر دنیا ، روزت مبارک

امروز13 رجب ولادت امیرمومنان حضرت علی (ع )رو به همه پدران ایران زمین مخصوصا پدرخودم وپدرشوهرم وهمسر عزیزم تبریک گفته وانشاالله سایشون همیشه برسرما وخانوادشون بمونه

یه بوس ازطرف محمدپارسا برای این سه عزیز....ماچ

حل شودصدمشکلم باگفتن یک یاعلی

قلب من خورده گره از روزاول باعلی

 محرم میقات را گفتم چه گویی زیرلب

عاشقانه یک تبسم کرد وگفتا یاعلی

ولادت امیرمومنان وروزمردمبارک

  

دوباره اومد از راه

عید علی اعلا

تو ماه خوب رجب

روز قشنگ بابا

من و ماه و ستاره

دلامون بی قراره

بابای مهربونم

جونم قابل نداره

می بوسم من از اینجا

دست و پا و سرت را

روز پدر مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)