محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

جاده سبز رویاها

9ماه و18روزگی

1392/2/27 15:50
نویسنده : مامان بهاره
194 بازدید
اشتراک گذاری

 

بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

آسمان پر باران چشم هایم

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟

با من كه باشي هيچي نميخوام

 دنيارو بي تو اصلا نميخوام

      وقتي تو هستي

   قلبم آروم

  زندگي كردن با تو آسونه

  بي تو من مردم زندگي سخته

   هر كي كه با تو باشه خوشبخته

این روزا حسابی مشغول شیطنتی وازهمه جا میخوای سردربیاری واشپزخونه میری سربه اتاقا میزنی.....من که نمی بینی گریه میکنی همش دنبالمی دوست داری فقط پیشت باشم

بابات که میاد دوست داری اونم پیشت باشه وهرجامیره دنبالش میری وبعدمیای سراغ من.....

 

درسن 9ماه و١٨ روزگی

پ

 

پارسای عزیــــز : " مـــــردباش



زمیــــن به مــــرد بودنــــت نیــــاز داره !



مــــرد باش ؛ نـــه فقط با جســمت♥

 


مـــــرد بــــاش با نگــــاهت ، با احســاست♥ 

 

مردونه حــــــرف بزن ، مــــردونه بخند♥ مردونه گریــــــه کن ،



مــــــردونه عشــق بورزـ♥مردونه ببــــــــخش



مرد بــــــاش و هیچ وقت نامــردی نکن ـ♥ ؛



مخصوصـــــا در حق کســـــی که باورت کـــرده

                                           وبهت تکیه کرده.

پ

تازگیا اگه بخواد بیفته وقتی نشستن خودش با دستاش پاهاشو میگیره که نیفته زمین

 پ

واین طوری میشینی روی زمین

پ

عاشق اینی که بری سمت میزتلویزیون وازش بگیری وبلندشی....گیردادی به میزتلویزیون

پ

پ

پ

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش
مـی‌سـپـارم بـه تـو از چـشـم حـسود چمنش
نفس ناز تر از جان چه شد از چشم بدان
دور بــاد آفــت دور فــلـک از جـان و تـنـش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)