محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

جاده سبز رویاها

خدایا ازت ممنونم که دوباره میتونم این حس شیرینو تجربه کنم

1398/1/24 12:59
نویسنده : مامان بهاره
280 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بعدازچندسال دوباره اومدم اما این دفعه باخبرخوش قرارپسرم صاحب برادر یا خواهربشه وای که چقدر خوشحاله اول ازهمه ازخدای مهربونم ممنونم که لطفش رو برای بار دوم عنایت کرد ومن برای باردوم مادرشدم الان ۱۲ هفته از بارداریم میگذره وانشالله سه ماهه اخرو به سلامتی تموم میکنم الان جنسیتش معلوم نیست اول ازهمه دعا میکنم که سالم باشه واگرم خدادوست داشت وصلاح دونست لطفشو شامل حالمون کنه ویه دختر بهمون عنایت کنه اما اگرم صلاح ندونست بازم شکر وبچه ها همجنس میشن درهرحال ما بازم میگین شکر
اغاز شده فصل مادرانگي ها در زندگي ام

اين را دلشوره هاي مداوم , ياداوري ميکند.گويي اين فصل جديدو خواستني با ارامش و خيال راحت ميانه اي ندارد.جگرگوشه ات راکه حس ميکني اصلا ديگر دلت ارامش ندارد.اصلا ديگر دلت ارامش نميخواهد.

هرلحظه ياد جگرگوشه ات ,سلامتي اش,اينده اش,زندگي وخواسته هايش  چنگ بردلت ميزند,راحتي ات را ميگيرد ولذت بي نهايت مادرشدن رانصيبت ميکند.

هرکسي طاووس خواهد...

ميخواهمت طاووس خوش خرام باغ زندگي وبهاي اين خواستن را هرچه که باشد به جان ميخرم جور هندوستان که سهل است.تو فقط بيا شاد سالم زيبا خواستني باش همين

ميدانم هستي تو بهترو فراتر از هر چيزي که من ارزو دارم خواهي بودزيراکه من تورااز لطف بيکران خواسته ام.

خواسته ام فرزندي عطاکندنه لايق من و بندگي ام که لايق خود بي مثالش و بخشندگي اش باشد به خاطر همين است که ايمان دارم از خواسته من فراتر خواهي بود.





پسندها (3)

نظرات (2)

مامان پریمامان پری
24 فروردین 98 13:53
به سلامتی مبارک باشه😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 فروردین 98 13:56
بسلامتی انشاالله