محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

جاده سبز رویاها

ارزوهای من قبل ازبارداری

1391/10/12 0:45
نویسنده : مامان بهاره
318 بازدید
اشتراک گذاری

آرزوهای من....

میخوام با یه دلی از آرزوهایی که دارم بنویسم

همیشه به این فکر میکنم که چطوری یه روز میخوام خبر بارداریمو به شوهرم بدم شبا همش با این رویای قشنگ میخوابم وای که چه روز قشنگیه خدایا ازم دریغ نکن...  دوست دارم یه روز خبر بارداریمو بهشون بدیم وای که چقدر خوشحال میشن اخه اولین باره که میخوان مادر بزرگ و پدربزرگ بشن ...چه لحظه قشنگیه.........

دوست دارم شبا با شوشو بشینیمو با نی نی تو دلم حرف بزنیم

واسش قرآن بخونیم

با کلی پرس و جو واسش اسم انتخاب کنیم

با شوشو سر اینکه نی نی مون شبیه کی میشه کل کل کنیم

بتونم تپش قلبشو حرکت های نازشو احساس کنم وای خدا چه حس قشنگیه مادر شدن

بریم واسش سیسمونی بخریم اتاقشو تزیین کنیم

لباسای قشنگ واسش بخریم

بالاخره یه روزی میاد که باید فرشته کوچولوی ما دو تا بالشو رها کنه و از اسمونا از پیش خدا بیاد پیش من و بابایی تا ما بال و پرش بشیم.عزیزکم ناراحت نشی که چرا تو رو از خدا گرفتیمو و پیش خودمون نگه داشتیم؟بهت قول میدم من و بابایی خیلی دوست داریم خداجونم از اون بالا حتما حواسش به تو هست.چقدر قشنگه اون لحظه ای که اولین بار میخوای بچه تو ببینی نمیدونم اون لحظه چه حالی میشم ففط اینو میدونم حتما زار زار گریه میکنم

ولی اون موقع گریه شوقه.وقتی بچه مو بغل کنم یه بچه صحیح و سالم همه دردام یادم میره دیگه هیچیو حس نمیکنم فقط تا میتونم عزیزمو به خودم میچسبونم تا هیچکی ازم نگیردش. اخه میخوام به نی نی مون بگم که من و بابا چقدر منتظر این لحظه قشنگ بودیم ..........میخوام به نی نی مون بگم من و بابایی خیلی دوستش داریم خیلی منتظر اومدنش بودیم منتظربودیم بیاد تا خونمونو از این سکوت در بیاره.تا بیاد و بعد از مدت ها صدای بلند خنده هامون تو فضای خونمون پخش بشه.با بودن اون دوباره دلم جوون میشه امید میگیرم سرزنده میشم و میخوام به خاطر شوهر و بچه ام شاد شاد باشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 1:06
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید